MARKETING WOORDENBOEK

Display advertising

display-advertising

Wat is Display advertising?

Bannerreclame, of display-advertenties, is online reclame door het gebruik van afbeeldingen. De afbeelding leidt naar een landingspagina of website die mensen probeert om te zetten in klanten. Ze kunnen statisch of dynamisch en geanimeerd zijn. Ze kunnen variëren in grootte en formaat en omvatten volledige banners, superbanners, skyscraper en rechthoeken.

Banneradvertenties zijn bedoeld om interessante afbeeldingen te bieden, zodat potentiële consumenten op de advertentie klikken en producten kopen, actie ondernemen op sociale media of het merk op een positieve manier zien. Bedrijven betalen elke keer dat iemand op de advertentie klikt (PPC).

Banneradvertenties zijn bedoeld om interessante afbeeldingen te bieden, zodat potentiële consumenten op de advertentie klikken.

Advertentiefilters worden regelmatig gebruikt omdat mensen worden overspoeld met advertenties en ervoor kiezen deze niet te zien. Bovendien bespreken experts nu een term die ‘banner blindheid’ wordt genoemd, waarbij gebruikers de advertenties negeren omdat ze te veel advertenties op internet te zien krijgen. Om deze reden is een goede mix van online adverteren belangrijk.

Hoe kan ik Display advertising inzetten voor mijn bedrijf?

MARKETING VIALEO KENNISBANK

Lees meer

Samen aan de slag om volle zalen te trekken?

Profielfoto-Leo-Jawar

Leo Jawar

Mailtje sturen kan naar leojawar@vialeo.nl
Liever bellen? +31 6 81416577

© ViaLeo 2020

Algemene voorwaarden

× Hoe kan ik je helpen?